Szkolenia implantologiczne - co zawierają?

Zobacz jak

wygląda nasz kurs

Implantologia jest gałęzią chirurgii stomatologicznej, w związku z czym, zabiegi wszczepiania implantów, nie należą do prostych operacji. Wymagają od stomatologa dużej wiedzy, precyzji oraz zdolności posługiwania się innowacyjnymi urządzeniami, wspomagającymi planowanie i wszczepienie implantów. Jednocześnie bardzo często to właśnie tego typu usługi, przynoszą klinikom dentystycznym bardzo duże zyski.

Implanty sprawiają, że braki w uzębieniu przestają utrudniać życie i być źródłem kompleksów, a pacjenci odzyskują piękny uśmiech. To właśnie dzięki temu, odpowiednio promowane zabiegi implantologiczne na wysokim poziomie, mają szansę znacząco wpłynąć na zarobki stomatologa oraz obroty generowane przez gabinet stomatologiczny. Nasze szkolenia implantologiczne tworzymy z myślą o lekarzach dentystach, którzy chcą rozwijać swoją działalność oraz podnosić kompetencje. Dlatego właśnie przygotowaliśmy kompleksową listę zagadnień, które mają przybliżyć uczestników kursu do tego celu.

PROGRAM KURSU:
→ Wstęp, przywitanie
→ Implantologia w pigułce – zbiór najważniejszych zasad przy planowaniu implantów
→ Rodzaje szablonów
→ Omówienie funkcji oprogramowania do planowania leczenia implantologicznego
→ Planowanie implantu live wraz z uczestnikami
→ Omówienie projektów, pytania
→ Prezentacja kasety do implantacji przez szablon
→ Praktyczna implantacja na modelach
→ Q&A – odpowiemy na każde pytanie
→ Zabieg live
→ Zakończenie

Sprawdź także szkolenie endodoncja.

Implanty nawigowane cyfrowo – czyli?

W szkoleniach warto brać udział, nie tylko po to, aby poznać teorię, ale także by zobaczyć w praktyce planowanie zabiegu implantologicznego. Dodatkowo można zapoznać się z najnowocześniejszymi metodami usprawniającymi procedurę wszczepiania implantu i dowiedzieć się, czym są szablony chirurgiczne. Implanty nawigowane cyfrowo stanowią szczególnie ciekawe zagadnienie, którego poznanie pozwala na niezwykle sprawne wykonanie zabiegu. Umożliwia to skan cyfrowy wnętrza jamy ustnej oraz zdjęcia RTG, które pomagają idealnie zaplanować pozycję wszczepienia implantu. Innowacyjne technologie, które skracają czas spędzony na fotelu dentystycznym oraz znacznie szybsza rekonwalescencja to jeden z najlepszych argumentów, którymi można przekonać pacjenta do zabiegu, podczas konsultacji implantologicznej.